ارزش‌ها در دنون

ارزش‌هایی که شرکت دنون لبنی پارس را ساخته است از نخستین اهداف تاسیس این شرکت در سال ۱۹۸۳ نشات گرفته است، این اهداف از همان ابتدا تلفیقی از ارزش‌های سازمانی در جهت رشد و موفقیت سازمان و ارزش‌های اخلاقی در راستای بهبود وضعیت زندگی و تلاش برای بهتر و سالم‌تر زیستن برای تک تک افراد در دنیا بوده و است.

  • انسان دوست : همنوع دوستی و احترام به تمام مردم دنیا با هر فرهنگ، نژاد و اعتقادی
  • مستعد :چابک و سریع برای یاد گرفتن و یاد دادن
  • یاور : علاقمند به کار و مشتاق به آینده‌ای سرشار از موفقیت
  • در پی ساخت آینده : همراه با شما هر لحظه و هر مکان
امید

اهداف دنون

شرکت دنون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت تغذیه در دنیا شناخته می‌شود که در طی یک قرن فعالیت، همواره تمرکز خود را معطوف به تجارتی سالم داشته است. تجارتی با هدف فراهم آوردن محصولات لبنی، آب، غذای کودک و دارویی پیشرفته به صورت روزانه و تازه برای تمامی افراد در اقصی نقاط دنیا. دنون فراتر از فروش غذا و نوشیدنی پیش رفته‌ و در بیش از 130 کشور دنیا، با دادن نقشی حیاتی به هر فرد برای تامین سلامت خود و خانواده‌ ایشان، عادات سالم غذا خوردن و نوشیدن را تشویق و ترغیب می‌کند.

در دنون هدف ما بهبود کیفیت تغذیه است و ما معتقدیم که این مهم تنها از طریق در نظر گرفتن غذا در ارتباط با ابعادی گسترده تر محقق می شود؛ مسائل فرهنگی، اجتماعی، احساسی و تجارب فیزیولوژیکی، آنجاکه تغذیه و لذت هر دو با هم نقشی کلیدی در سلامتی پایدار دارند .

تقسیم بندی تولید محصولات تازه لبنی، بازار فرآورده های تخمیری و سایر محصولاتی از این قبیل منجر به گسترش فعالیت های دنون برای افزایش ظرفیت تولیدی و داشتن نوآوری پیوسته در مورد طعم، بافت، مواد اولیه، مزایای تغذیه ای و حتی بسته بندی کلیه تولیدات این شرکت شده است.