تعهد دوجانبه
توسعه دنون در ایران
در سال (۱۳۸۸) شرکت دنون لبنی پارس که از جایگاه خوبی در میان مصرفکنندگان برخوردار بود در راستای گسترش فعالیتهای خود و تلاش برای بهبود وضعیت سلامت عمومی و افزودن محصولاتی با پایهی شیر به سبد کالای ایرانی برای اولین بار محصولات نوشیدنی خود را به بازار ایران معرفی کرد که این محصول تازه نیز توانست به سرعت جایگاه خود را در میان مردم پیدا کند.
احداث کارخانه
با توجه به استقبال ایرانیان از محصولات شرکت دنون لبنی پارس، در سال ۱۳۹۰ این شرکت تصمیم به احداث کارخانهی خود در ایران گرفت تا بتواند در برخوردی نزدیکتر با مصرفکنندهی ایرانی نیاز آنها را درک کرده و به ارائهی هرچه بیشتر محصولات خود در بازار ایران بپردازد. این کارخانه با برخورداری از جدیدترین ماشینآلات و آخرین تکنولوژیهای روز توانسته از لحاظ کیفیتِ محصولات تولیدی، رعایت بهداشت و ایمنی کارکنان در زمرهی بهترین کارخانه های ایران قرار بگیرد.
سلامتی برای همه
در طی این مدت توجه شرکت دنون لبنی پارس معطوف به بررسی و تحقیق درمورد فرهنگ و نیاز ایرانیان و ارائه محصولاتی جدید و متناسب با سلیقه و نیاز بازار بوده است. ازجمله این موارد میتوان به معرفی محصول جدید دنت پاپ اشاره کرد.
«دنت پاپ» با هدف جلب توجه و تشویق کودکان به مصرف محصولاتی با پایهی شیر در هر لحظه و هر مکان، تولید و عرضه شده است.
تولد دنون
آیزاک کاراسو اوایل ۱۹۰۰ در اسپانیا تصمیم گرفت محصولی را به جامعه عرضه کند که در ناحیهی بالکان با ویژگی مفید برای سلامتی شناخته می شد: ماست. دنون نام مستعار دنیل پسر آیزاک کاراسو بود که وی برند محصولات خود را با الگو برداری از آن انتخاب کرد و فعالیت خود را با هدف تعهد نسبت به غذاخوردن سالم آغاز کرد.