بی همتا در نوع خود
ورود دنون به ایران با نام "دنون لبنی پارس" از چند سال پیش با هدف گسترش فعالیتهای این شرکت جهانی در خاورمیانه و بهبود وضعیت سلامتی و تغذیه در این منطقه صورت گرفت. شرکت دنون لبنی پارس ماموریتهای خود را همسو با اهداف دنون جهانی تعریف کرده و به دنبال دستیابی به سلامتی از طریق غذا برای حداکثر افراد ممکن در ایران است. ماموریت ما در دنون لبنی پارس منفعترسانی به تمامی مردم با هر سن، فرهنگ و موقعیت اجتماعی در هر نقطهی کشور است.
ما در دنون لبنی پارس رویکردمان را بر تلفیق فعالیتهای تجاری و مسئولیتهای اجتماعی پی ریزی کردهایم. ما میدانیم که صرفاً زیبا جلوه دادن فعالیتهایمان کافی نیست، ما میخواهیم در مسیری پایدار، سلامتی را برای هر ایرانی و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوریم.
بنابراین در دنون ما به دنبال رویکردی پیشگامانه همراه با نوآوری، آزمودن و یادگیری هستیم. ما محصولاتمان را با در نظر گرفتن نیاز، فرهنگ و سبک زندگی هر منطقه تولید و عرضه میکنیم. ما توصیههایی برای سالم غذا خوردن، سالم نوشیدن و تربیت فرزندانی سالم ارائه میدهیم. ما از طریق ایجاد برندهای تاثیرگذار همه روزه با مردم در ارتباط هستیم و به آنان کمک میکنیم تا ضمن داشتن رژیمی سالم، کیفیت، تنوع و طعم را توامان داشته باشند، چراکه معتقدیم یک رژیم سالم، منبع نشاط و شادی روزانه و گرمابخش زندگی است.
ما در ایران کلیه محصولات خود را طبق فرمولاسیون تائید شدهی جهانی و با کیفیتی کاملا مشابه با سایر محصولات تولید شده در شرکت دنون جهانی تولید و عرضه میکنیم، تمامی این محصولات استانداردهای ملی و بینالمللی لازم را اخذ نموده و به صورت مستمر مورد ارزیابی و کنترل کیفی شرکت دنون فرانسوی قرار میگیرد. احداث کارخانه شرکت دنون لبنی پارس منطبق با استانداردهای دنون فرانسه از سال 1390 با هدف گسترش هرچه بیشتر فعالیتهای دنون در ایران و ارائه محصولات تازه برای دوستداران این برند بودهاست کلیه موارد مربوط به معیارهای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در این کارخانه توسط شرکت دنون فرانسوی تدوین شده و گزارش عملکردها به صورت هفتگی و ماهانه برای دنون فرانسه ارسال میشود تا مورد بازبینی و آنالیز قرار گیرد.
تاریخچه دنون ایران
تعهد دوجانبه
توسعه دنون در ایران
در سال (۱۳۸۸) شرکت دنون لبنی پارس که از جایگاه خوبی در میان مصرفکنندگان برخوردار بود در راستای گسترش فعالیتهای خود و تلاش برای بهبود وضعیت سلامت عمومی و افزودن محصولاتی با پایهی شیر به سبد کالای ایرانی برای اولین بار محصولات نوشیدنی خود را به بازار ایران معرفی کرد که این محصول تازه نیز توانست به سرعت جایگاه خود را در میان مردم پیدا کند.
احداث کارخانه
با توجه به استقبال ایرانیان از محصولات شرکت دنون لبنی پارس، در سال ۱۳۹۰ این شرکت تصمیم به احداث کارخانهی خود در ایران گرفت تا بتواند در برخوردی نزدیکتر با مصرفکنندهی ایرانی نیاز آنها را درک کرده و به ارائهی هرچه بیشتر محصولات خود در بازار ایران بپردازد. این کارخانه با برخورداری از جدیدترین ماشینآلات و آخرین تکنولوژیهای روز توانسته از لحاظ کیفیتِ محصولات تولیدی، رعایت بهداشت و ایمنی کارکنان در زمرهی بهترین کارخانه های ایران قرار بگیرد.
سلامتی برای همه
در طی این مدت توجه شرکت دنون لبنی پارس معطوف به بررسی و تحقیق درمورد فرهنگ و نیاز ایرانیان و ارائه محصولاتی جدید و متناسب با سلیقه و نیاز بازار بوده است. ازجمله این موارد میتوان به معرفی محصول جدید دنت پاپ اشاره کرد.
«دنت پاپ» با هدف جلب توجه و تشویق کودکان به مصرف محصولاتی با پایهی شیر در هر لحظه و هر مکان، تولید و عرضه شده است.
تولد دنون
آیزاک کاراسو اوایل ۱۹۰۰ در اسپانیا تصمیم گرفت محصولی را به جامعه عرضه کند که در ناحیهی بالکان با ویژگی مفید برای سلامتی شناخته می شد: ماست. دنون نام مستعار دنیل پسر آیزاک کاراسو بود که وی برند محصولات خود را با الگو برداری از آن انتخاب کرد و فعالیت خود را با هدف تعهد نسبت به غذاخوردن سالم آغاز کرد.