درباره دنون

درباره دنون

با تمرکز بر تامین سلامتی از طریق غذا برای بیشترین افراد ممکن، ما شرکتی پیشرو در زمینه مواد غذایی و آشامیدنی در سراسر جهان هستیم و در چهار حوزه کسب‌وکار فعالیت می‌کنیم: مواد لبنی ضروری و محصولات گیاهی، آب، تغذیه کودکان و تغذیه تخصصی.ما در شرکت دنون،‌ به دنبال ترویج اصول سالم‌تر مصرف مواد غذایی و آشامیدنی هستیم؛ در راستای همین اصول « دنون، یک زمین. یک زندگی» بیانگر اعتقاد عمیق ما به همبستگی سلامت افراد و سلامت کره زمین است. فعالیت‌های ما به‌صورت آگاهانه بر گستره محصولات پر رشد و سلامت محور متمرکز هستند؛ با محصولاتی که در بیش از 120 بازار به‌فروش می رسند، ما به شیوه‌های فعالیت کارآمد، پایدار و مسئولانه متعهد هستیم.

این رویکرد منحصر‌به‌فرد،‌ که با توجه به تاریخ و پیشینه شرکت ما با ‌عنوان پروژه دوجانبه (Dual Project) تعریف شده است، ما را قادر می‌سازد تا هم برای سهامداران و هم برای جامعه، ارزش ایجاد کنیم. ما به بالاترین استانداردها متعهد هستیم،‌ همانطور که تلاش‌ها و اهداف ما برای بدل شدن به اولین شرکت چند ملیتی با گواهی B CorpTM تایید کننده این تلاش‌ها است.

با بکارگیری پژوهش، نوآوری و دانش، خود را برای آینده ای در حال تغییر آماده می کنیم.

برندهای دنون در جهان

تداوم در پیشرفت

Timeline

ورود

در راستای تحقق مأموریت دنون که به ارمغان آوردن سلامتی برای تمامی افراد و تمامی سنین است، واردات محصولات دسر قاشقی یا پودینگی دنون با نام «دنت» به ایران از سال از سال 1386 آغاز گردید که با استقبال کم‌نظیری از جانب مردم مواجه شد.

تولید در ایران

در سال 1388 شرکت دنون لبنی پارس که از جایگاه خوبی در میان مصرف‌کنندگان ایرانی برخوردار بود در راستای گسترش فعالیت‌های خود و افزودن محصولاتی با پایه‌ی شیر به سبد کالای ایرانی برای اولین بار در دنون و ایران، دسر نوشیدنی را به بازار معرفی کرد که این محصول تازه نیز توانست به سرعت جایگاه خود را در میان مردم پیدا کند.

کارخانه دنون در ایران

با توجه به استقبال ایرانیان از محصولات شرکت دنون لبنی پارس، در سال ۱۳۹۰ دنون تصمیم به احداث کارخانه‌ی ایران گرفت تا بتواند در برخوردی نزدیک‌تر با مصرف‌کننده‌ی ایرانی نیاز آنها را درک کرده و به ارائه‌ی هرچه بیشتر محصولات خود در بازار ایران بپردازد. این کارخانه با برخورداری از جدیدترین ماشین‌آلات و آخرین تکنولوژی‌های روز توانسته از لحاظ کیفیتِ محصولات تولیدی، رعایت بهداشت و ایمنی کارکنان در زمره‌ی بهترین کارخانه های ایران قرار بگیرد.

توسعه و نوآوری

دنون با بررسی و تحقیق درمورد فرهنگ و نیاز ایرانیان همیشه در مسیر ارائه محصولاتی جدید و متناسب با سلیقه و نیاز بازار بوده است.

دراین راستا، در سال 1395، «دنت پاپ» با هدف جلب توجه و تشویق کودکان به مصرف محصولاتی با پایه‌ی شیر در هر لحظه و هر مکان به بازار معرفی شد. این برند پاسخی است به دغدغه ی والدین درخصوص سلامتی و پرورش درست فرزندانشان.

هچنین با معرفی برند دنت دیلایت در سال 1399 نوآوری هایی در پاسخ به سلیقه های خاص و موقعیت های خاص به بازار معرفی شد.

مانیفست دنون

دنون قصد دارد در هرجای دنیا که حضور می یابد، فراتر از ساختار‌ها و روش‌های سنتی، فراتر از خرید مواد اولیه، فراتر از فروش محصولات خوراکی، عادات خوردن و نوشیدن سالم‌تری ایجاد کند، كه هم تغذيه و رضايت افراد را فراهم آورد و هم از نظر اجتماعى و فرهنگى مردم را به هم نزدیک‌تر كند.

دنون ایران (بی همتا در نوع خود)

ورود دنون به ایران با نام “دنون لبنی پارس” از سال 1386 با هدف گسترش فعالیت‌های این شرکت جهانی در خاورمیانه و تأثیر بر سلامتی و تغذیه در این منطقه صورت گرفت. شرکت دنون لبنی پارس ماموریت‌های خود را هم‌سو با اهداف دنون جهانی تعریف کرده و با مأموریت تأمین سلامتی از طریق غذا برای حداکثر افراد ممکن در ایران ، به دنبال منفعت‌رسانی به تمامی مردم با هر سن، فرهنگ و موقعیت اجتماعی در هر نقطه‌ی کشور است.

ما در دنون لبنی پارس رویکردمان را بر تلفیق فعالیت‌های تجاری و مسئولیت‌های اجتماعی پی ریزی کرده‌ایم؛ می‌دانیم که صرفاً زیبا جلوه دادن فعالیت‌هایمان کافی نیست، ما می‌خواهیم در مسیری پایدار، سلامتی را برای هر ایرانی و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

بنابراین در دنون ما به دنبال رویکردی پیشگامانه همراه با نوآوری، آزمودن و یادگیری هستیم، محصولاتمان را با در نظر گرفتن نیاز، فرهنگ و سبک زندگی هر منطقه تولید و عرضه می‌کنیم و توصیه‌هایی برای سالم غذا خوردن، سالم نوشیدن و تربیت فرزندانی سالم ارائه می‌دهیم؛ از طریق ایجاد برندهای تاثیرگذار همه روزه با مردم در ارتباط هستیم و به آنان کمک می‌کنیم تا ضمن داشتن رژیمی سالم، کیفیت، تنوع و طعم را توامان داشته باشند، چراکه معتقدیم یک رژیم سالم، منبع نشاط و شادی روزانه و گرمابخش زندگی است.

ما در ایران کلیه محصولات خود را طبق فرمولاسیون تائید شده‌ی جهانی و با کیفیتی کاملا مشابه با سایر محصولات تولید شده در شرکت دنون جهانی تولید و عرضه می‌کنیم، تمامی این محصولات استانداردهای ملی و بین‌المللی لازم را اخذ نموده و به صورت مستمر مورد ارزیابی و کنترل کیفی شرکت دنون فرانسوی قرار می‌گیرد. احداث کارخانه شرکت دنون لبنی پارس منطبق با استانداردهای دنون فرانسه از سال 1390 با هدف گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های دنون در ایران و ارائه محصولات تازه برای دوستداران این برند بوده‌است کلیه موارد مربوط به معیارهای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در این کارخانه توسط شرکت دنون فرانسوی تدوین شده و گزارش عملکردها به صورت هفتگی و ماهانه برای دنون فرانسه ارسال می‌شود تا مورد بازبینی و آنالیز قرار گیرد.

9 شعبه در سراسر ایران

factory-qazvin

کارخانه واقع در قزوین

central-office

دفتر مرکزی واقع در تهران